CBR1000RR-R Fireblade
Súťaživosť v krvi
Pre toto pretekáme. Pretekali sme od úplného začiatku a práve spätná väzba od tímu HRC a našich jazdcov, ktorá formovala nový model CBR1000RR-R Fireblade. Vďaka úpravám nasávania a hlavy valcov dosahuje vyšší výkon v strednom pásme otáčok a zmenené prevodové pomery zaisťujú neskutočnú dynamiku pri výjazdoch zo zákrut. Zachovali sme maximálny výkon a vylepšili sme odozvu dvojitého elektronického ovládania plynu motora, ktoré sa prispôsobuje otáčkam a poskytuje vašej pravej ruke presnosť pri ovládaní plynu. Zníženie hmotnosti a dokonale vyvážená tuhosť podvozku zlepšujú odozvu z hľadiska ovládateľnosti a pocitu priľnavosti k vozovke. Vylepšené krídelká kapotáže udržiavajú prítlak s menšou námahou pri riadení v rýchlosti a či už prechádzate zákrutami na kľukatej ceste, alebo jazdíte na maximálny výkon kolo za kolom, nová jazdná poloha zvyšuje voľnosť pohybu a jednoduchosť ovládania stroja. Stvorený na preteky? Nie, predurčený na pretekanie.
Vysoký výkon pod kontrolou.
Každá jazda sa začína 5-palcovou plnofarebnou TFT obrazovkou, kde si Fireblade nastavíte podľa svojich predstáv. V rámci presného nastavenia môžete teraz zadať svoju hmotnosť, aby ste dosiahli dokonalé nastavenie predpätia pružiny vpredu aj vzadu. A vyberte si z 3 predvolených jazdných režimov alebo si plne prispôsobte nastavenie medzi 5-úrovňovým výkonom, 9-úrovňovým systémom HSTC plus a 3-úrovňovým brzdením motorom a režimom ovládania kolies. 3-úrovňový elektronický tlmič riadenia Honda (HESD) udržuje stabilitu vo vysokej rýchlosti a nové 3-úrovňové brzdenie ABS teraz zahŕňa režim Race, ktorý deaktivuje ABS zadného brzdového strmeňa, čo umožňuje v prípade potreby intenzívne použitie zadnej brzdy. Ďalšou novou funkciou displeja na ochranu motora pred chladom je červený bod, ktorý od 8 000 otáčok za minútu stúpa až po dosiahnutie prevádzkovej teploty.
Každá sekunda sa počíta.
Nízko umiestnená palivová nádrž zmenila svoj tvar, aby sa zlepšila priľnavosť kolien v zákrutách. Zároveň sa jej objem zvýšil o 0,4 l. Extrémne kompaktný rám a motor zodpovedajú malej prednej ploche – v špecifikáciách MotoGP kanála nasávania vzduchu, ktorý vedie priamo cez hlavu –, ktorá čisto reže vzduch. Nový, agresívnejší a svalnatejší štýl je vedený dopredu umiestnenými spojlermi, ktoré využívajú aerodynamické krídelká na udržanie prítlaku na prednej pneumatike, pre konzistentnú priľnavosť a odozvu v každej zákrute a znížený zdvih pri výjazde, ale s o 10 % menšou námahou pri otáčaní vo vysokej rýchlosti. Spodný kryt siaha až k zadnej pneumatike, čím tlačí vzduch smerom nadol, tak znižuje odpor vzduchu na suchu a odvádza vodu na mokrom povrchu na zlepšenie trakcie.
Optimalizované pre dokonalosť.
Urobili sme niekoľko jemných úprav jazdnej pozície, aby ste sa dostali hlbšie do motocykla, čo uľahčuje pohyb, reakcie a rýchle ovládanie na ceste alebo na pretekárskej trati. Riadidlá sú o 19 mm vyššie a stúpačky o 16 mm nižšie. Vďaka intenzívnemu vývoju hliníkového dvojnosníkového rámu so znížením hmotnosti o takmer 1 kg vďaka vnútornej optimalizácii, nové vyváženie tuhosti prináša 17 % zníženie bočnej tuhosti a o 15 % menšiu torznú tuhosť s cieľom zaistiť presnosť riadenia a väčšiu rýchlosť pri jazde zákrutou. A inovované nastavenia obrátenej vidlice Showa 43 mm USD BPF (Big Piston Fork) a tlmiča Pro-Link Balance Free Rear Cushion Lite (BFRC-Lite) zvyšujú spätnú väzbu a citlivosť na absolútnu úroveň.
Schopnosť naplno tlačiť pri výjazde zo zákrut.
A práve toho chcú naši pretekári vždy viac. Radový štvorvalcový motor s čiastočnými vačkami a objemom 1 000 cm3 sme teda dokonale prešli od nasávania až po výfuk. Kompresný pomer je až 13,6 : 1, má upravené kanály, časovanie ventilov a pružiny. Kľukový hriadeľ a titánové ojnice sú ľahšie, čím sa znižuje zotrvačnosť pri otáčaní. A každý prevodový pomer je kratší, čo zvyšuje zrýchlenie spolu s presnosťou škrtiacej klapky, ktorú zabezpečuje systém 2 škrtiacich klapiek motora (TBW). Tieto čísla sú pôsobivé. 160 kW/215 k a 113 Nm. Ide však o spôsob, akým tento motor teraz neúnavne pracuje – a pritom tak hladko, regulovane – od stredného rozsahu otáčok až po absolútny strop, pričom dosahuje také zvýšenie bojového výkonu, až je to vzrušujúce.
Radový štvorvalcový motor s objemom 1 000 cm³
Maximálny výkon
160 kW
Maximálny krútiaci moment
113 Nm
Pohotovostná hmotnosť
200 kg
Ovládanie škrtiacej klapky (TBW)
2 motor
CBR1000RR-R Fireblade SP – Využite výhodu
Nové elektronické odpruženie Obrátená vidlica Öhlins 43 mm S-EC3.0 (SV) NPX USD a zadný tlmič TTX36 (SV) využívajú technológiu Spool Valve na zaistenie vynikajúcej odozvy, jazdy a kontroly.
Vylepšený brzdný výkon Nové štvorpiestové predné brzdové strmene Brembo Stylema R odolné voči poklesu výkonu, ktoré ovláda hlavný brzdový valec Brembo.
Vysoká špecifikácia výbavy 3-úrovňová nastaviteľná páka rýchleho radenia je súčasťou štandardnej výbavy, rovnako ako kompaktný a ľahký lítium-iónový akumulátor
Prispôsobte si ho
Dobre si ho obzrite a vyberte si farbu.
- Grand Prix Red Štandardný režim
- Grand Prix Red (SP) Štandardný režim
- Matte Pearl Morion Black (SP Carbon Edition) Štandardný režim
CBR1000RR-R Fireblade SP Carbon Edition
Model CBR1000RR-R Fireblade SP Carbon Edition predstavuje úplne dokonalý pretekársky stroj v čiernom prevedení s elegantnou kapotážou z uhlíkových vlákien a s prvkami so špecifikáciou SP. Edícia Carbon Edition je v Európe obmedzená na iba 300 strojov a každý z nich dostane unikátnu hliníkovú plaketu s jedinečným číslom prideleným vášmu motocyklu.
Zatvoriť
Upravte si ho podľa vlastných predstáv
Nakonfigurujte si motocykel pomocou balíkov príslušenstva.